PRIJA Mydło w płynie z żeń-szeniem 380 ml z dozownikiem
towar niedostępny
Opis
Mydło w płynie z żeń-szeniem 380 ml. "PRIJA" w butelce PET z dozownikiem.
Mydło w płynie zawiera wyciąg z żeń-szenia, który pobudzi Twoją witalność i doda energii. Jest hypoalergiczny i charakteryzuje się delikatnym orientalnym zapachem o działaniu aromaterapeutycznym. „PRIJA” to kosmetyki najwyższej jakości skomponowane z ekstraktów roślin egzotycznych o wyjątkowo korzystnym wpływie na naszą skórę. Ich naturalne dobroczynne właściwości docenisz dzięki składnikom bogatych w naturalne olejki i ekstrakty wyselekcjonowane z najdalszych i najbardziej egzotycznych zakątków świata. Są to: żeń-szeń, eruca sativa, zielony orzech włoski, kwiat lotosu, masło shea i oleje z makadamii, słodkich migdałów, otrębów ryżowych, słonecznika i awokado.
PRIJA a środowisko
Głównym celem PRIJA jest zaspokojenie potrzeb ludzi wrażliwych na ochronę środowiska i dbających o dobrostan psychofizyczny. Proces produkcji kosmetyków Prija przebiega na najwyższym poziomie z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Gwarantowane są w całym łańcuchu wartości od kosmetyku, badań do ostatecznej prezentacji produktów. Badania kliniczne dowiodły, że produkty PRIJA nie zawierają wazeliny i są wolne od niklu. Zarówno formuła, jak i proces produkcyjny nie implikują użycia żadnego produkt pochodzenia zwierzęcego, co sprawia, że kosmetyki PRIJA są produktami przyjaznymi weganom. Również opakowanie akcesoriów jest wykonane z recyklingowego papieru, bez użycia jakiegokolwiek kleju.
Składniki: AQUA (WATER), SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM LACTATE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM GLUCONATE, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-7, PANAX GINSENG ROOT EXTRACT, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 19140 (YELLOW 5), CI 16035 (RED 40), CI 42090 (BLUE 1). (CPNP 00P1_R11)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.